bad update

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ <3
visst är jag jättebra på uppdatering ? :)
jag har märkt att jag är hur dålig som helst på att uppdatera. och en bättring måste ske NU! .
Idag har det hänt så mycket förutom att vi hade NO-prov. och det kändes asbra. jag tror jag kunde allt iaf.
Sen hade jag gitarr och fotboll efter. på gitarren gick det också bra. vi spelar typ nån jimi henrix låt nu.
Juste en av mina bästa vänner, Niki, åkte till London idag. guuud  vad jag kommer sakna henne asso.
Men hon kommer tillbaka nästa Onsdag så det är bara än vecka men ändå. det kommer bli jättetomt utan henne. Som tur e är ju sandra och molly kvar i sverige. hahha. 
Jag är också i stort behov av en ny gitarr ( el ) och en bärbar dator. plus att jag vill ha en studio till datorn som kostar minst 6000:- och elgitarren kostar typ 4000:- så det bli runt tolv tusen men. vi får se när jag har råd med dom sakerna. Och när jag skulle välja outfit i morse märkte jag att det börjar tunnas ut i garderoben. så även där behövs det påfyllning. jag kommer säkert ha gjort av med flera tusen innan jul. eller så får jag önska mig i julklapp helt enkelt. det där med pengar e svårt när man vill ha så himmla mycket grejer. eller vad säger ni ? har ni samma problem varje gång ni har pengar ? . jag vet iaf inte vad jag ska ta mig till. 
Men nu får jag sluta prata om mina planer med pengar. Imr tror jag iaf det blir en sansad dag. börja skolan klockan tio i nio så jag kanske hinner blogga innan skolan börjar. sen slutar jag klockan tio över två. de ända läxorna vi har tills imr är sånt som ska vara klart. jag har bara engelska kvar så det e lungan. 
Men nu måste jag gå. klockan börjar närma sig läggdags och dessutom är jag morgontrött. 
Hare så bra och sov gott ! :)

/ eve

                                                                   
3 dagar kvar tills andra avenyn börja ..... glöm inte smygtittarna som finns på  http://svt.se/andraavenyn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0