en hektisk dag med andra ord

jaa, det har faktiskt varit en väldigt jobbig dag idah. jag har varit trött och inte alls sugen på att gå i skolan. men man får väl stå ut.
förlåt också för min otroligt dåliga update men det är så himla mycke i skolan nu också. prov å läxor om vart annat.
föresten vad tycker ni om de nya avsnitten i andra avenyn ?
jag tycker de är rätt okej än så länge, inte toppen men dom får absolut godkännt.


DAGENS OUTFIT


( ful bild men aja ! )

svart linne - top shop
rumble tröja - okänd ?
slim jeans - bik bok
_____________________________________________________________________________________________

/ eve

Ps. glöm inte att titta på kvalet i idol ikväll. det kommer gå måndag till fredag den här veckan. och idag är det tjejerna som tävla. jag gillar Anna Bergendahl bäst och av killarna Johan Palm. de yngsta deltagarna alltså.






Kommentarer
Postat av: saaaandra

JOHAN PALM ÄR MIN !!!!

2008-10-04 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0