nytt program !



Hejsan!

Ikväll klockan 21:55 på kanal 5 börjar typ nått nytt program som heter '' i ditt ansikte''.
Det är Magnus Betnér som typ åker runt och skämtar med dom som han vanligtvis skämtar om på sina shower, men nu ska han göra det för dom i verkligheten. jga tror det kommer bli askul, och Magnus är en asbra komiker. blir nog ett av de nya favvoprogramen, efter andra avenyn förstås. programet har fått många bra komentarer och resensioner så jag hoppas det blir som man förväntar sig. det är många som är hoppfulla och tror på programidén, själv tror jag det kommer bli skitbra. Men ska lägga mig i soffan och tare lungt med en kopp te nu. Men om jag inte skriver ikväll så blir det imr.
Vad tror ni om det nya programet ?

Soooov gott !

/ eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0