plugg,plugg,plugg

hejsan bloggen !

Idag är jag på ganska hyffsat humör. jag är iaf inte sur, som tur e. Idag har det varit skola. vi åt typ korv ute på skolgården till lunch. jag fick inte i mig så mycke men ändå. sen på gympan sprang jag och nåra till som hade missat delar av friidrotten 800 meter. det var jobbigt faktiskt, dessutom var det askallt idag och jag hade ingen tjocktröja heller. så jag frös skiitmycket. men annars har dagen varit helt okej. lagom mycket på lektionerna och så. jag är nöjd med dagen. sen efter skolan gick jag och amanda sällskap en bit. och sen ringde vi emelie, och frågade om hon var påväg hem och då sa hon att hon precis hade gått från skolan. så vi tänkte ha lite roligt och skrämma henne. så vi satte oss bakom ett par soptunnor. sen när hon kom hoppade vi fram och skrämmde henne. och ni skulle sett hennes min. hon blev skiitskraj. haha, sorry emelie. sen gick vi och plockade, eller rättare sagt försökte plocka plommon på någon annans tomt. efter en stund vah emelie tvungen att gå så då gick jag också hem, även amanda. så nu sitter jag här och pluggar framför datorn. men so arbetet. jag hittade toblerone i kylen också så jag tog en bit av den. mums. 
 
Föresten vad tyckte ni om programet igår ?  
Jag tyckte det var helt okej, väldigt roligt också. men ibland vah det överdrivet.
Ikväll är det iaf Legally Blonde på trean klockan nio. den ska jag se. eller jag har sett den förut men den är asrolig så den är värd att se igen.
Men ha det så bra så länge, för nu ska jag plugga vidare.

/ eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0